VISSZAKÜLDÉS, PANASZKEZELÉS
TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE
A megvásárolt terméket kizárólag eredeti állapotában, csomagolásában, hiánytalan minőségi kondíciójában vesszük vissza.
ELÁLLÁSI JOG
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási/ felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az árut átveszi. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi
elállási/felmondási nyilatkozatát.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján a cég címére (Cég neve: Archon-Delta Kft, postai címe: 8000, Székesfehérvár, József Attila utca 35. 6/2, telefonszáma: +36 20 492 7486, e-mail cím: info@rollered.hu). Ebből a célból felhasználhatja az oldal alján, valamint a szerződési feltételekben mellékletként közölt elállási-/felmondási nyilatkozat-mintát is.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot
alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a
hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk az árut, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles számunkra az árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi az árut és az áru visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Távollévők között kötött szerződés esetében, az áru visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre az áruban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot
meghaladó használat miatt következett be.
Az ezesetben kitöltendő formanyomtatványt az oldal legalján a mellékletek között találja.
ÁRUPANASZ ELJÁRÁS
Panaszt a következő módok valamelyikén lehet megtenni:
Szolgáltató e-mail címe, internetes címe és telefonszáma útján. A Vevő a szolgáltatással kapcsolatos panaszát szóban és írásban is megteheti. A panaszt a Szolgáltató a beérkezést követő 30 napon belül érdemben megválaszolja, és megküldi a Vevőnek, elsősorban a Vevő által megadott e-mail címre. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles az elutasítást indokolni és a Vevőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával
mely hatóság, vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
Amennyiben a termék hibája a jótállási idő alatt jelentkezik, a vásárlónak jogában áll a hiba elhárítását kérni. Ha a reklamációt törvényes jótállási időn belül az áru új árura cseréjével rendezik, akkor a jótállási idő a reklamáció rendezésének napjától kezdődik újra. Jogosulatlan reklamáció esetén a jótállási idő nem hosszabbodik meg. A Vevő a reklamáció elbírálásának eredményéről a döntést követően azonnal értesül.
A vásárló felelősségteljesen csomagolja be a terméket, hogy az sértetlen maradjon a szállítás során, majd az átadást csak az eladó előzetes telefonos vagy e-mailes jóváhagyása után végezze el. Az eladó nem fogad el utánvéttel feladott árut. A reklamált terméket kizárólag jótállási jegyével és a számlával vagy annak másolatával együtt kell visszaküldeni. A reklamált áru szállítási költségeit a vevő állja a Vevőtől az eladóig történő szállítás során. Az eladó az érvényes reklamáció feldolgozása után állja a visszaküldés költségeit.
PANASZKEZELÉS
Panaszt a következő módok valamelyikén lehet megtenni:
- Szolgáltató e-mail címe, internetes címe és telefonszáma útján. A Vevő a szolgáltatással kapcsolatos panaszát szóban és írásban is megteheti. A panaszt a Szolgáltató a beérkezést követő 30 napon belül írásban, érdemben megválaszolja, és a Vevőnek megküldi, elsősorban a Vevő által megadott e-mail címre. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles az elutasítást indokolni és a Vevőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával mely hatóság, vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
- A Vevő panaszával elsőfokon a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhat, melyek elérhetősége: http://jarasinfo.gov.hu Másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.
- A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével, teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli
rendezése. A Szolgáltató székhelye szerint az illetékes békéltető testület: Fejér Megyei Békéltető Testület, címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6. web oldal:
Kapcsolat – Fejér Vármegyei Békéltető Testület (bekeltetesfejer.hu),
telefonszáma: +36 22 510-310, e-mail címe: fmkik@fmkik.hu - Online vitarendezési platform: vitarendezési platform elérhetősége:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU
MELLÉKLETEK:
Melléklet a 45/2014.
(II. 26.) Korm. rendelethez *
Elállási-/Felmondásinyilatkozat-minta
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett [ide a vállalkozásnak a nevét, postai címét és elektronikus levelezési címét kell beillesztenie]:
Alulírott(ak) kijelenti(k), hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi áru(k) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:
Fogyasztó(k) neve:
Fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papír alapon tett nyilatkozat esetén):
Kelt: